02 agosto 2007

Grandes momentos en la vida de un autor de cómics (II)

3 comentarios:

FHNavarro dijo...

Sí que tiene grandes momentos sí... joer, que te vas a Japón ;D

Un saludo

Núria Aymà dijo...

Hola Josep, t'he trobat a partir del blog "los ultimos monos". bé, només era per dir-te que jo tinc el còmic sobre Piera, que me'l vaig llegir ja fa temps i em va agradar molt. sobretot per poder llegir un còmic sobre el poble d'on és part de la meva família, i on hi vaig estiuejar molts anys. jo soc de barcelona, tot i que ara encara hi vaig varios cops l'any i tb hi viuen els meus tiets i cosins. i em fa gràcia sobretot perquè surt la part antiga del poble, qu és on hi ha la casa dels meus avis. bé, en realitat es un casa de 3 pisos molt vella i mal conservada. en deien cal barato per la botiga que tenia el meu besavi... esta al carrer mm.. jaume fonts em sembla... be, no se si coneixes gaire piera, suposo que lo just per fer el comic XD pero a mi m'agrada molt piera, i li tinc molt carinyu.
bé, total, que jo sóc il·lustradora i tot queda en el mateix ram XD
au doncs, salutacions!

David Lafuente dijo...

Hey man!
Just found your new blog, so cool!
;-)